Wednesday, April 2, 2008

apa ini??????!!!!

*JGN Tengok bendera tengok bahasa*
salam...... kpd suma pembaca tak kira la penyokong apa pon , hari ini sedang aku duduk bersendirian tanpa diganggu oleh sesiapa aku terfikir mengenai satu gambar yang diambil ketika pilihan raya baru2 ini sebenar aku dah lm nak letak dlm blog ni, tapi asyik terlupa.... tapi hari ini aku berkesempatan untuk menunjukkan kat korang mengenai satu gambar poster yang menghina ISLAM dan ulamak... apa nak jadi kpd umat ISLAM skrang tiada pegangan akidah ka... ini lah berlaku apabila imam tiada dlm diri, inilah yg berlaku apabila telah akhir zaman orang ISLAM sendiri sanggup menhina agamanya... inilah yang berlaku apabila orang MELAYU yang beragama ISLAM menolak ISLAM... orang sebegini hanya ISLAM pada I.C dan surat beranak.. tapi bkn dihatinya.. inilah berlaku apabila setiap benda yang dibuat tidak mengikut IMAN..... hai sahabat diluar sana aku menyeru kat korang klu bleh sebar lah benda nih... supaya suma org tau... sbb benda ni tak keluar paper yg slalu kita baca kecuali HARAKAH tu pun klu korang baca dan tak mendapat liputan media seperti artis2 MALAYSIA .... kita cuba fikir apa yang akan berlaku selepas 20 taun kat NEGARA kita apa yg akn berlaku kat AGAMA KITA..... apa yang akan berlaku kat anak2 kita suatu ari nnti jika masih ada yang berani menghina agama... aku bkn nak ajak korang gaduh dak tapi aku nak korang pikir guna IMAN dan otak..... lagi satu gambar ni aku tangkap sendiri disatu tempat... rahsia.... sbb aku tak mau malukan pemimpin negara kita........ so korang judge la .... takbir allahuakbar3x



2 comments:

mukrimania said...

nk taw lokasi.]

H@mb@ said...

dkat KEPALA BATAS PENANG aKU YG AMIK GMBAR