Thursday, October 14, 2010

terasa nak tulis

hurm.... pertama sekali dah lama aku x tulis blog.....
nasib aku try2 password td leh log in....

sejak akhir2 nh aku rasa dah bersemangat mcm dulu lagi x tahu nape....
suma aku wat sometime suma tak kena....
ntah lah....

dulu aku sentiasa ada semangat tapi sekarang entah lah...
kadang nak give up pun ada...
tapi hidup kena teruskan...
mcm2 dugaan aku rasa...
mungkin ini cara ALLAH nak uji aku...
tapi aku tetap x da semangat...
aku masih mencari semangat aku yang dulu yg hilang entah kemana....
dimana azam dan janji2 aku dulu untuk terus berjaya...
sorry abah mama and sygku mungkin aku rasa mcm dah x mmpu lagi nak teruskan....
tapi hati aku masih mahu segulung ijazah yang aku janjikan dulu....

hurm.... org kata x baik merungut ...
entahlah....

ya ALLAh kembalikan lah semagat aku yang dulu....
aku mahukan kemenangan seprti mana maksud nama ku "kemenangan"
tolonglah hamba mu ini....

terima kasih mama and abah sebab tetap bagi nasihat walaupun kadang x dgr ckp
terima kasih sygku sebab tak jemu beri semangat walaupun masih ada ego didalam diri ini...

urm x tahu lah smpai bla aku nak jadi mcm nh.....

No comments: